Hallo.
Het onderwerp is oud, maar het kan mensen interesseren.
Ik heb hetzelfde model, maar dan uit 1959, ook met de GPD-regelaar.
Ik kon in documenten lezen dat het vullen gebeurt via de zijflens met de 8 schroeven, die gedemonteerd moet worden. Normaal gesproken zit er onder de injectiepomp een bout met een pijp die naar beneden gaat, waarop een lus zit, die moet dienen als afvoer, maar ook als niveau, aangezien de pijp een bepaalde lengte binnenin moet hebben. Zodra je olie in de pomp doet via het luik en wat er door het uiteinde van de pijp uitkomt, moet het niveau goed zijn.
Op mijn foto's kun je zien dat mijn afvoerslang is aangepast, maar ik zal proberen hem weer hetzelfde te maken als het origineel.
Extra informatie: als er diesel uit deze pomppijp komt, is de kans groot dat het membraan van de primaire pomp gescheurd is. Ik heb dit probleem momenteel op mijn machine en wacht op de levering van een ULPK0006-pomp, om deze volledig te vervangen of gewoon het membraan van mijn voedingspomp te vervangen.
Fijne dag nog.